Bezoek de open dag van het Huis voor de samenleving

Gepubliceerd op: 13 augustus 2024 09:50

Op zaterdag 12 oktober opent het Huis voor de samenleving in Deurne haar deuren voor alle belangstellenden. Van 10.00 tot 16.00 uur zijn bezoekers welkom om een kijkje te komen nemen, het gebouw te bezichtigen en kennis te maken met de organisaties in het Huis.

Open huis

De voorbereidingen voor 12 oktober zijn in volle gang. De gemeente, Zorg in Deurne, Grip op Schuld, LEVgroep, Stichting Leergeld, de politie en de Bibliotheek Helmond-Peel zullen zich deze dag presenteren.

Meer informatie over het programma volgt binnenkort. Houd hiervoor de website van het Huis en de social media kanalen van eerdergenoemde organisaties in de gaten.

Huis voor de samenleving

In het Huis voor de samenleving komen inwoners, verenigingen, organisaties en de gemeente samen om elkaar te ontmoeten, te recreëren en samen te werken. Het gebouw is de thuisbasis voor 11 organisaties waaronder Zorg in Deurne, LEVgroep, Senzer, Peelgemeenten, Gastvrij & Zo, politie, bibliotheek en gemeente. Alles is gericht op een optimale dienstverlening voor de inwoners. Het Huis is een plek waar inwoners graag komen, een thuis voor alle Deurnenaren van jong tot oud.

Na een grondige verbouwing van het voormalige gemeentehuis, de verhuizing van de bibliotheek op 4 september 2023 en de volledige ingebruikname van het gebouw op 23 oktober 2023 is nu het moment aangebroken dat het Huis voor de samenleving wordt gepresenteerd aan iedereen die benieuwd is naar het vernieuwde, duurzame gebouw en de organisaties die er ‘wonen’.