Vestigingen en openingstijden

• Bibliotheek Helmond Bekijk details

Bibliotheek Helmond is gevestigd aan de Watermolenwal 11 in Helmond. Kom eens langs voor het lenen van een boek of DVD, gratis wifi, de werkplekken of het lezen van een krant of tijdschrift. In de Bibliotheek is ook lunchcafé Mother Nature gevestigd.

• Bibliotheek Asten Bekijk details

De Bibliotheek is sinds februari 2023 gevestigd in gemeenschapshuis 't Kwartier. Iedereen is welkom om rond te kijken. Om onze leestafels en werkplekken en het wifi gratis te gebruiken. Materialen lenen kan alleen met een geldige bibliotheekpas.

• Bibliotheek Deurne Bekijk details

De bibliotheek in Deurne is voor iedereen gratis toegankelijk. Iedereen is welkom voor het lezen van een krant of tijdschrift en het gratis wifi. Materialen lenen kan alleen met een geldige bibliotheekpas.

• Bibliotheek Someren Bekijk details

De bibliotheek is voor iedereen gratis toegankelijk om te lezen en materialen te raadplegen. Er is ook gratis wifi. Materialen lenen kan alleen met een geldige bibliotheekpas.

• Verhuur ruimten Bekijk details

Je kunt in de Bibliotheek ruimten huren voor zakelijk gebruik, bijvoorbeeld presentaties, lezingen of vergaderingen. In Helmond is een podiumruimte, cursusruimte en een vergaderzaal te huur.

• Waar is een Bibliotheek op school Bekijk details

Waar is een Bibliotheek op School in Asten, Deurne, Helmond en Someren?

• BestelBieb Bekijk details

De BestelBieb is bedoeld voor 65-plussers en minder-mobiele mensen die niet zelf naar de Bibliotheek kunnen komen en boeken willen afhalen bij een afhaalpunt in de buurt.

• Boekspots Bekijk details

In een Boekspot kun je boeken achterlaten, meenemen of juist ruilen. Je hoeft hiervoor geen lid te zijn van de Bibliotheek.