Materialen reserveren en aanvragen via catalogus

Gepubliceerd op: 11 april 2024 09:11

Helaas is het op dit moment niet mogelijk om materialen te reserveren en aan te vragen via de catalogus op onze website.

In verband met een technische update kun je via onze website geen boeken reserveren of aanvragen bij andere bibliotheken. Dit geldt wanneer je thuis via onze website/catalogus een boek wilt reserveren of aanvragen, maar ook voor de computers in onze bibliotheken. De technische update staat medio mei gepland.

Iguana app

Wil je toch een boek reserveren? Loop dan even binnen bij de bibliotheek of geef je reservering telefonisch door. Je kunt ook de Iguana app downloaden. Via deze app is het namelijk wel mogelijk om boeken te reserveren, omdat de app met een ander syteem werkt dan de catalogus van de website.

Meer over de Iguana app